Campinglivet
-
Vi er bare mennesker
Kender du fornemmelsen, en varm sommerdag, en tur i bølgen blå, og så op i solen igen – med vådt badetøj, der bliver fyldt med sand og gnaver alle steder. Men har du prøvet en tur i bølgen blå, ganske som vor herre har skabt os, det er en dejlig befriende fornemmelse. Nogle syntes at det er noget mærkeligt noget, andre vil gerne prøve men tør ikke, andre igen prøver og finder det ubehageligt mens andre igen finder den store lykke ved at gå som vor herre har skabt os.
Camping som Vorherre har skabt osJul i Campingvognen
Vi har flere gange snakket, om at det kunne være hyggeligt at holde jul i campingvognen, men med 4 børn og 2 hunde, så var de fysiske rammer måske lidt snævre, efter vores temperament, og derfor har vi altid fejret jul hjemme. Julen 2011/2012, var vi i den situation at vores børn ikke var hjemme juleaften, vi greb chancen og besluttede at holde jul i campingvognen. Det skal siges at vi lægger fast, og derfor er campingvognen sat op med vores universal 420, så de fysiske rammer var sat på forhånd. Men uanset, så er det jo bare og pakke og komme ud og prøve.
Side 3 ud af 3